Meest gestelde vragen:

Hoe kan ik een bestelling plaatsen in de webshop?

1. Inloggen of maak een nieuw account
2. Selecteer de producten
3. Plaats het product in de winkelmand
4. Gegevens invullen en controleren
5. Betalen
6. Klaar

Op welke manier kan er betaald worden?

De betalingen worden verzorgd door SISOW. Hierbij heeft u de mogelijkheid om te betalen met iDEAL, bank overschrijving, PayPal, Mastercard, Bancontact/Mistercash en Belfius.

Wat is de levertijd?

Bestellingen worden op werkdagen behandelt en binnen twee werkdagen verzonden met DPD, DHL of UPS.

Prijzen en verzendkosten

Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

De verzendkosten zijn als volgt:
0-16kg €6,95
17-30kg €13,00
30-50kg €19,50
Pallet verzending €37,95

Hoe kan ik een kortingscode toevoegen?

In de winkelmand onder ‘winkelmand bekijken’ kan de kortingscode toegevoegd worden.

Bestelling wijzigen of annuleren?

Neem dan zo spoedig contact op met Grill Theater, stuur binnen een uur een email naar info@grilltheater.nl.

Hoe stuur ik iets retour?

Neem contact op via het formulier rechts en vermeld het ordernummer. Stuur pas iets retour als je een RMA nummer hebt ontvangen, zonder RMA nummer nemen wij niets in behandeling.

Indien mogelijk graag in de originele verpakking. De staat van het product zelf moet in de zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd zijn.

Na afhandeling van de retourzending ontvangt u het gehele aankoopbedrag inclusief de verzendkosten.

Het retourformulier vind u hier.

Waar kan ik met mijn klacht terecht?

Wij proberen altijd een zo goed mogelijke service te verlenen, onze website up-to-date te houden en artikelen met de beste kwaliteit te leveren. Helaas kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Neem dan contact op via het contactformulier rechts. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd
nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr). Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Stuur ons een bericht