Meest gestelde vragen:

1. Inloggen of maak een nieuw account
2. Selecteer de producten
3. Plaats het product in de winkelmand
4. Gegevens invullen en controleren
5. Betalen
6. Klaar

De betalingen worden verzorgd door SISOW. Hierbij heeft u de mogelijkheid om te betalen met iDEAL, bank overschrijving.

Bestellingen op werkdagen geplaatst voor 15:00 uur worden dezelfde dag verzonden, aflevering vindt meestal de volgende dag plaats, maar houdt rekening met 1 a 2 dagen levertijd. Bestellingen die met een pallet dienen te worden verzonden hebben een levertijd van 2 – 3 werkdagen.

Levertijd pakket via PostNL

Besteld op (tot 15:00 uur)Verwachte levering tussen 10:00 – 18:00 uur (Avondlevering vanaf 17:30 – 22:00 uur)
MaandagDinsdag
DinsdagWoensdag
WoensdagDonderdag
DonderdagVrijdag
VrijdagZaterdag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag

Avondbezorging vindt plaats op dinsdag- t/m vrijdagavond van 18.00 tot 21.30 uur, dus niet op maandag, zaterdag en zondag.

Levertijd Pallet

Levering is op basis van A-B-C
Dag A: bestelling geplaatst bij Grill Theater op werkdagen voor 15:00 uur, levering wordt ingepland.
Dag B: laden door transportbedrijf
Dag C: levering door transportbedrijf tussen 8:00 – 18:00 uur

Besteld op (tot 15:00 uur)Verwachte levering tussen 8:00 & 18:00 uur
MaandagWoensdag
DinsdagDonderdag
WoensdagVrijdag
DonderdagMaandag
VrijdagDinsdag
ZaterdagWoensdag
ZondagWoensdag

Bestellingen kunnen momenteel niet afgehaald worden.

Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

De verzendkosten zijn inbegrepen:

In de winkelmand onder ‘winkelmand bekijken’ kan de kortingscode toegevoegd worden.
*kortingscodes zijn niet te gebruiken op producten die in de aanbieding zijn.

Neem dan zo spoedig contact op met Grill Theater, stuur binnen een uur een email naar info@grilltheater.nl.

Neem contact op via het formulier rechts en vermeld het ordernummer. Stuur pas iets retour als je een RMA nummer hebt ontvangen, zonder RMA nummer nemen wij niets in behandeling.

Indien mogelijk graag in de originele verpakking. De staat van het product zelf moet in de zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd zijn.

Na afhandeling van de retourzending ontvangt u het gehele aankoopbedrag inclusief de verzendkosten. De kosten voor het retourneren van een bestelling zijn voor eigen rekening.

Het retourformulier vind u hier.

Wij proberen altijd een zo goed mogelijke service te verlenen, onze website up-to-date te houden en artikelen met de beste kwaliteit te leveren. Helaas kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Neem dan contact op via het contactformulier rechts. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd
nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr). Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Stuur ons een bericht